Doua zile pe mare, spre Balchik si inapoi

In perioada 13-15 iulie am organizat o mica croaziera cu velierul pana la Balchik si inapoi. Tinerii au venit de vineri seara, au dormit la bord, pentru ca ziua urmatoare sa plece de dimineata spre Blachik.
Au avut noroc de o vreme superba, numai buna pentru navigatia cu vele. Drumul la Balchik e destul de lung, peste 8 ore de navigatie, dar ei nu s-au dat inapoi de la o asa provocare desi nu mai fusesera cu iahtul inainte. Curaj, nu gluma! Dar vremea a tinut cu ei si totul a iesit asa cum fusese planificat.
Skipper: Alex Mihaita
Iaht: Galiola
Dacă doriţi să faceţi o asemenea expediţie, pretul este de 750 euro/  iaht/ max 7 persoane.
Pentru rezervari sunati la tel. 0755072882 sau email lindor@mariata.ro
>>> Cititi mai multe despre oferta noastra de croaziera la Balchik

In continuare cateva randuri scrise de unul dintre tineri/ organizatorul croazierei, poze si un filmulet cu gasca vesela pe iaht.

Marcel Hodivoianu: "Salutare, Maria Ta ! Peste putin timp se implineste fix o luna de cand am navigat pe apele Marii Negre intre Mangalia si frumosul "Oras Alb", Balchik, la bordul unui "frate" al Lindor-ului ! Am alergat mult de atunci si pana acum, fiind perioada concediilor, astfel incat abia acum reusesc sa scriu cateva randuri despre acea frumoasa experienta nautica de la jumatatea lunii lui Cuptor.
Am navigat costier pe o mare calma, fara prea mult vant, cu mult soare si chiar cativa stropi de ploaie. Apropierea de tarm ne-a permis sa admiram dantelaria tarmului inalt si stancos al Bulgariei, falezele spectaculoase de la Tyulenovo (unde se fac si scufundari pentru observarea faunei submarine si a resturilor de epave)si "varful de lance" al uscatului sud dobrogean, pintenul multistratificat, calcaros si maret al Capului Kaliacra, ce se infige in mare oferind o priveliste impresionanta celor ce il privesc dinspre mare ! Aici langa Cap am vazut si delfini. Cu ani in urma exista si o mica colonie de foci, acum disparuta, singurele foci de Marea Neagra, acum sunt expuse la Muzeul Antipa din Bucuresti. Pentru scurte perioade vantul ne-a umflat si velele si tangajul usor ne-a binedispus si mai mult pe langa nesfarsitele si placutele povestiri ale dl. Alexandru Mihaita , skipperul nostru de nadejde, un om minunat ! Am prins un minunat apus de soare la intrarea in marina Balchik-ului si o dimineata super faina cu un vant serios ce legana puternic yachtul in marina.!
Au fost doua zile minunate ,cu cel putin opt ore zilnic pe mare ( ba chiar mai mult) in care nu ne-am plictisit deloc, ba chiar s-au terminat prea repede ! Daca am fi avut ceva mai mult vant si valuri ar fi fost si mai spectaculos ! Dar asa e pe mare, cand calm plat or vant usor, cand vant si valuri sau furtuna !

Iar despre tricourile in dungi, am dorit sa nu fim o ceata pestrita ci sa aratam ca un echipaj adevarat, dand o culoare uniforma si marina momentului ! A fost o bucurie pentru noi si am zis ca macar atat putem face, sa ne echipam potrivit momentului, mai ales ca tricourile in dungi sunt foarte la moda anul acesta (si ne plac si noua). Dea Domnul sa ne revedem si cu alte ocazii frumoase :) Bucuria ce o primim din aventurile in natura, unde ne umplem sufletul de soare, de mare, de aer curat,de albastru si zambete largi, trebuie s-o reflectam in jur pentru a se contagia si ceilalti si astfel bucuria sa fie cu adevarat mare !:) O vara minunata in continuare !
Multumim mult si cu bucurie mare, Maria !!!
Si LA MULTI SI FRUMOSI ANI Maria Ta ! (mai e putin pana pe 15 August de Sf Maria, cand e si ziua Marinei , dar si ziua ...Mariei !:))

Echipa N.S.D. (Echipa noastra de aventura are ca motto deviza Casei Regale a Romaniei: Nihil Sine Deo) - DOUA ZILE PE MARE. 14-15 IULIE 2018"

Marina LifeHabour Limanu, punctul de plecare
 Tinerii au venit pregatiti cu tricouri marinăreşti
şi bună dispozitie cat cuprinde

Cap Kaliakra

In Marina de la Balchik

Cap Kaliakra pe drumul de intoarcere

si un mic filmulet facut de ei:
Et voila! That's all folks!

Va asteptam si la alte experiente pe mare!