Weekend prelungit de Ski la Moeciu

08.12.2016 Joi Am plecat cu masina din Constanta pe la 6 dimineata si am ajuns in Bucuresti - Crangasi pe la ora 9. Am oprit in Bucuresti pentru ca aveam programata la 10 o vizita la Showroomul/ Fabrica YVY Bags. Stiam in zona o cofetarie TipTop si m-am bucurat sa vad ca inca mai exista si chiar arata foarte dragut cu perdelute la geamuri. O prajitura gen charlota mi-a facut cu ochiul si am stat ceva sa o savurez.
La 10 ne-am prezentat la showroomul YVY Bags situat pe Str. Geo Alexandru Iavasiuc nr. 1, sector 6, Bucuresti. Daca doriti sa vizitati si voi showroomul faceti o programare la tel. 40748.880.336
Mai multe poze de la fabrica si showroom in articolul de pe blogul urbnstyle.ro
Vizita la fabrica YVY Bags a durat cam o ora, am facut apoi o scurta vizita la Ikea unde am admirat decoratiunile interioare si am luat masa de pranz. (clasicele chiftelute suedeze cu garnitura)

Trecand prin Sinaia eu am insistat sa mergem la o cofetarie pe care o stiam eu. In copilarie cofetaria din Sinaia aflata in acelasi loc era ca un taram magic plin cu prajituri cu fructe de padure, waaa yummm Locul s-a schimbat dar am avut noroc si mai aveau prajituri, chiar daca nu mai sunt toate cu fructe de padure, am gasit una aproape ca in amintiri... recomand!

Drumul spre Moeciu a fost superb, am prins un apus foarte frumos.

Nori roz invaluiau muntii.
Am ajuns la Bran la punctul culminant al apusului cand cerul avea niste culori de vis.

Am ajuns la Pensiunea Piatra Craiului(site, Google Map) destul de repede, de la strada principala se face la stanga si dupa ce treci de cateva pensiuni ajungi la nr. 561C. (aflat pe stanga drumului) Gazda, primitoare, ne-a lasat sa ne alegem camera din 3 disponibile. Am fost pentru o scurta vizita la Cheile Gradistei unde am si mancat si apoi inapoi la pensiune.

09.12.2016 Vineri Privelistea de vis de iarna cu care ne-am trezit la geam de dimineata.

Am fost la Cheile Gradistei dar nu deschisesera partia asa ca ne-am reorientat spre Poiana Brasov unde vazusem pe internet ca era zapada si era deschisa partia. Inchiriere skiuri, bete si casca 50 lei pe toata ziua.
Eu mai schiasem, dar acum ceva vreme, asa ca am luat-o incet sa imi reamintesc.

Catalin nu mai schiase, dupa o zi intreaga de ski... si-a dat seama ca prefera snowboardul.
Am mancat la restaurantul de langa partie frigarui cu cartofi prajiti si salata de varza.. yum

Doi tineri colorati pe partie.
Seara am mers pana in Brasov. Tot centrul vechi si zona pietonala era acoperita de luminite, pur si simplu superb! Si era si un targ de Craciun destul de bogat ca oferta.

Am ramas placut impresionata de frumusetea decorarii acestei turte dulci.

Am fost si am vizitat si Strada Sforii, o strada fermecatoare datorita dimenisunilor atipice.
De mancat, am inspectat tripadvisor.com si am ales Restaurantul La ceaun(site, tripadvisor), unde eu am mancat parjoale cu cartofi, iar Catalin ciorba de fasole cu ciolan in paine... delicioase!

10.12.2016 Sambata am fost din nou la Cheile Gradistei.
 restaurantul de sus
 ceainaria era inchisa
harta Cheile Gradistei

Mi-a venit mie randul sa incerc ceva nou... snowboardul. Am fost la partia Cheile Gradistei, insa dupa cateva cazaturi zdravene care m-au cam speriat si am decis sa schimb pe skiuri, la skiuri ma mai descurc.

Tripadvisor ne spusese de Taverna Moeciului ca loc de masa asa ca ne-am dus, la 12 cand am ajuns noi nu era nimeni pe acolo asa ca ne-am intors la Restaurantul Cheile Gradistei(de jos) unde mai mancasem si fusesem multumiti. Pe drum o cascada inghetata.
decor cu cascada si vatra cu foc la Restaurant Cheile Gradistei
Dupa masa s-a cam lasat ceata peste partie.

Seara am fost la Taverna Lupilor(site, tripadvisor) si am mancat un platou taranesc.

11.12.2016 Duminica pentru ca aveam in plan Castelul Bran am zis sa mergem mai intai pentru micul dejun la Conacul Bratescu, insa l-am gasit inchis, avusesera petrecere pana la 4 dimineata :-)
Ne-am reorientat spre Casa din Bran unde am mamncat niste clatite delicioase!

Apoi  am vizitat castelul Bran.

Interiorul castelului Bran era foarte frumos decorat pentru Craciun, inca de la intrare te intampina o coronita de brad absolut superba! (bilet intrare 35 lei)

Un aranjament frumos cu crengi de brad si lumanari.
Fotografii vechi

o alata coronita de brad
O camaruta amenajata traditional.

O masa festiva.

O fetita tarancuta
O tarancuta cu fuior.
O tarancuta la fantana.

un cos cu covrigi, nuci si mere

O usa sculptata din lemn.
coridorul secret
un coltisor cald si primitor
coltul cu brad impodobit si pian

biblioteca
detaliu de pe o soba
mobilier intarsi
coronita de brad cu mere uscate si cerb din traforaj
un birou
tablou cu irisi desenati
masa de joc
costumatie medievala
armuri

pat cu coloane spiralate
soba virtutilor
detaliu pictat pe o piesa de mobilier

soba cu loc de stat langa
rochie demna de o regina
tinuta regelui
costum popular

scuturi cu blazoane
o ultima coronita de brad

Apoi am fost la ski la partia Zanoaga, era deschisa doar partia Junior, dar la nivelul nostru era numai bine. Am facut vreo 20 de urcari/coborari in acea zi. Cost inchiriere clapari si skiuri 30 de lei, cost 20 urcari/puncte cu telefericul 45 lei. Pana la pranz am folosit vreo 5 urcari.

La pranz am fost iar la Taverna Lupilor(sitetripadvisor) si am luat o ciorba ardeleneasca cu costite afumate in paine... yum! nu am stiut ce este in micul ulcior, am crezut ca e mujdei, de fapt era zeama pentru a completa ciorba in paine :-))) data viitoare stim.

Cateva filmulete
eu filmand cu mobilul
coborand, filmata de Catalin, incep sa fiu vizibila pe la secunda 38
Catalin pe snowboard
Seara am fi vrut sa mergem la Concertul de Craciun de la Biserica Neagra insa biletele erau epuizate de la inceputul lui decembrie asa ca ne-am multumit cu o plimbare prin centrul vechi

si o masa copioasa la Bistro del'Arte(site, tripadvisor)
 carne de porc cu fasole, usutori si sos de linte.. yum!

12.12.2016 Luni am plecat de dimineata de la pensiune si ne-am oprit in Sinaia sa mai admiram Castelul Peles... din exterior doar pentru ca fiind luni, era inchis.

Am avut totusi noroc si cofetaria era deschisa, asa ca am luat un ceai verde si o tarta cu zmeura.
Dupa o plimbare prin Sinaia, am fost la Restaurantul Kuib (site, tripadvisor)
Mancarea(tigaie munteneasca si tochitura munteneasca) a fost absolut delicioasa!