marți, 27 octombrie 2015

eTravel Conference 2015



27.10.2015 eTravel Conference, cel mai mare eveniment din Romania dedicat industriei turismului si modalitatilor de promovare a acesteia in mediul online, reuneste la cea de-a IV-a editie un numar record de specialisti din tara si strainatate, pe 27 octombrie 2015, la Crowne Plaza Hotel, în Bucureşti.

live blogging

Vorbitori I:



Sorin Vaduvoiu - Perfect Tour
Obiectiv 2015: concentrarea pe sectorul de persoane cu venituri mari si foarte mari si pe clientii corporate. Offline-ul si online-ul se completeaza.
Dragos Anastasiu - Eurolines
Cele 3 produse de top ale României ce se vand sunt Delta Dunării, Transilvania și Bucureștiul.
Lucian Boronea - Accent Travel & Events
Jonas Schafer - Robelo
Frank Reul - Accor
Dan Volentir - Ana Hotels
Investitii in proprietati, in renovare, servicii de calitate, masurarea satisfactiei clientilor.
Continut + cum functioneaza website-ul pe diverse platoforme.

Anca Pavel-Nedea- Autoritatea Nationala pentru Turism
Transparentizarea institutiei, se va face o conferinta de presa.
Site-urile utile ale ANT
http://turism.gov.ro/
http://www.romania.travel/
Initierea unei scoli de turism.
Jan-Paul Ephithite - Travelport
Turistul isi doreste servicii personalizate relevante.
Sa sti cand sa vinzi. Sa sti ce sa vinzi unui anumit client cu anumite caracteristici.
Raluca Jianu - Oracle
Tehnologia evolueaza, ce fac jucatorii in turism pentru a se adapta?
Turistul isi doreste servicii personalizate. Aplicatiile mobile sunt foarte folosite. Puterea recenziilor din mediul online, sa se foloseasca forumuri de feed-back.
Exemplu de utilizare a tehnologiei: hotelul detecteaza sosirea turistului si ii trimite un sms pe mobil cu "Bine ai venit Raluca!" Analizand piata, agentiile pot intelege consumatorul si tendintele si pot genera continut, oferte relevante.
Bogdan Stanciu - Bit-Soft
In afara tarii rezervarile online sunt majoritare, la noi doar aprox. 30% sunt facute online.
Experienta utilizatorului e importanta, utilizatorul nu are rabdare, vrea totul rapid.
Ana Siciu - Google
Date statistice despre turistul roman. Personalizare utilitara (cand se calatoreste in scop de afaceri sa ceara datele de facturare si sa trimita factura) Bariere in a cumpara: lipsa de credibilitate a site-ului, le e frica sa faca cumparaturi online, obisnuinta cu a face rezervari la agentii de turism, multe optiuni, experiente neplacute. Oamenilor le place sa discute cu alti oameni, sa li se faca recomandari, sfaturi. Decizii bazate pe date, pe analize+ lucruri simple si sigure + tehnologia mobila.

Vorbitori II:
Jan-Paul Ephithite - Travelport
Oferte personalizate in functie de client: familie/ backpack/ business/ in style.
Sa pui niste intrebari cheie care te ajuta sa identifici tipul de client.
Mariya Lukavska - Tripadvisor
+ ofera inspiratie
+ planificare si rezervare
+ in timpul calatoriei recenzii de restaurante
+ impartaseste experienta dupa calatorie
One-stop shop
Michael Toedt
Supravietuieste cine stie sa se adapteze la schimbari.
Relatia cu clientul nu se termina la usa(de iesire) ci incepe acolo. Trebuie un sistem de pastrare a clientilor loiali.
+ strange datele
+ curata datele
+ analizeaza
+ actioneaza
Cand intrebi clientii se vede ca nu sti datele despre clienti.
Mai multa comunicare, ideal o data pe saptamana.
Kenneth Lopez Triquell - Adara

Seminarul Travel Marketing 360
Vorbitori I:
Andrada Crangus - moderator

Diana Pascut -  Christian Tour
Branding de la offline la online
Companiile fabrica produse, dar consumatorii cumpara branduri.
Perceptia consumatorului trebuie sa fie ca nu exista un produs la fel.
Aspect, miros, textura, sunet
Daca un brand emotioneaza inseamna ca exista!
(pe fundal muzica frantuzeasca la un magazin de vinuri,
miros de placinta calda intr-un magazin au crescut vanzarile)
Love brands= in special cele care au legatura cu copilaria
Adreseaza-te afectului si nu intelectului.
Angajatii unei companii sunt ambasadorii brandului.
Incurajeaza clientii sa vorbeasca despre tine, sa scrie recenzii.

Razvan Pascu - Travel Communication
De ce blog de companie? Management de continut
Continutul video e viitorul mai ales pentru agentii, pentru utilizatori nu e la fel de profitabil
Mai bine un film de 500 euro/ o data pe luna decat 10 filme de calitate slaba.
Filmele, pozele, link-urile si apoi textul - topul la reach
Blogul se indexeaza mult mai usor pe google.
(exemple de titluri de blog:
Prima calatorie cu autocarul? iata cateva informatii.
In Praga - impresii si fotografii de la turistii nostri/
Ce putem face in Lisabona de Revelion?
De ce merita sa vizitezi piata de Craciun din Praga/
Ce lucruri trebuie sa aveti in bagaj cand plecati intr-o excursie?
Descopera Dobrogea pe bicicleta!)
Poti sa produci continut care sa fie distribuit, sa devina viral.
Pe blog continutul este mereu disponibil, iar clientii se pot folosi de el de cate ori au nevoie.
1. Seteaza obiective
2. Calendar editorial
3. Creeaza continut (Brainstorming, idei cat mai variate)
4. Promoveaza blogul (newslettere, semnatura)
#UnAnHaiHui

Eugen Potlog - Conversion Marketing
Idei de e-mail marketing aplicate in turism
Acelasi mesaj catre clientii tai
cum ramane cu nevoile individuale ale fiecarui client?
Abilitatea sa-ti cunosti clientii
Fii curajos! Nu ascunde formularul de abonare
Segmenteaza abonatii chiar din formularul de abonare (cum calatoriti, cu cine calatoriti)
Fii creativ cu pre-headerul
Folositi un singur template pentru comunicarile periodice
Inserati meniul de navigatie in newsletter
Include linkuri spre social media
Aveti in vedere si utilizatorii de mobil
Testati designul nou pe utilizatorii noi
Sistem automat care detecteaza cand, cui si ce sa trimita
Dupa cumparatura sa ii dai discount pt urmatoarea vizita sau sa ii prezintii prod. complementare
inainte de plecare sa ii trimiti recomandari locatie.

Vorbitori II
Dan Virtopeanu - Breeze mobile
Adaptiv este mai bun decat responsive
Functii specifice: click2call, location
Aplicatie mobila
Campanii media
gratuite: e-mail, push notification
paid media: sms, real time geo targeted ads, facebook, google

Ionut Munteanu - Webdigital
facebook lookalike audience

Horia Neagu - SEO Wolf
SEO pentru industria de turism
Pozitionarea site-ului cat mai sus in cautari.
Research: Keyword research(brainstorming, http://is.gd/searchconsole, site search, http://ubersuggest.org, http://google.com/trends  http://is.gd/kwplanner),
optimizare tehnica,(inlaturare broken links, page speed <3s, filesize <100k, getip, structura url curate, fara parametri, top heavy above the fold, pagina 404 custom cu optiuni de navigare)
optimizare onsite(metadata, recenzii dupa IP-uri diferite, schema.org), linkbuilding, semnale sociale, reviews, prezenta pe mobile

Cateva poze cu persoane imbracate mai deosebit, care au participat la eveniment, pe blogul Urbnstyle.

15.10.2015 eTravel Conference, cel mai mare eveniment din Romania dedicat industriei turismului si modalitatilor de promovare a acesteia in mediul online, reuneste la cea de-a IV-a editie un numar record de specialisti din tara si strainatate, pe 27 octombrie 2015, la Crowne Plaza Hotel, în Bucureşti.

Evenimentul este structurat sub forma a doua conferinte, construite pe paralela prezent-viitor in turism, urmate de o serie de trei seminarii, desfasurate concomitent.

Nume importante din industria de turism vor dezbate si prezenta la conferinţe cele mai actuale tendinte din industrie. Se vor atinge subiecte precum:
• Factori care influenteaza cresterea vanzarilor
• Idei de dezvoltare a afaceriilor in industrie
• Oportunitati ale momentului si solutii pentru provocari
• Modalitati de atragere si fidelizare a clientilor

• Tendintele economice globale ale industriei de turism
• Care sunt instrumentele de promovare folosite de specialisti
• Cum au reusit sa dezvolte o afacere utilizand mijloace de promovare online
• Ce pot invata hotelurile de la agentiile de turism online

Seminariile în paralel vor avea ca subiecte:
•  Blogging, Social Media & Mobile
•  Digital Marketing Optimization
•  Hotel Distribution & Hospitality Marketing

Cei care doresc sa se inscrie la eTravel Conference o pot face direct pe site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu