eTravel Conference 2016


2016.10.26 Am ajuns la eTravel Conference 2016 la Hotel Ramada, Bucureşti pe la ora 8:30, la fix pentru înregistrare.

Noi tendinţe în industria turismului online 
(moderator Cristian Manafu, Evensys):
Anna Rufo, TripAdvisor "know better, book better, go better"
Tripadvisor vine în întâmpinarea turiştilor şi îi ajută să aibă o imagine mai realistă asupra unor obiective turistice, ei nu mai sunt păcăliţi cu imagini gen cuplu pe plaja pustie X când de fapt acea plajă e plină cu şezlonguri şi turişti. Constanţa e al 5-lea oraş din România căutat pe tripadvisor.
Incredibil sau nu, unii turisti se pregatesc cu între 80 şi 44 zile înainte pentru o excursie in România (probabl e la fel şi pentru alte destinaţii?).

Pawel Radolinski, HRS Group(Global Hotel Solutions)

Kamil Marhevsky, TravelClick
Responsive design optimizes the user experience across devices. Îmbinare Facebook cu websiteul pentru a putea face rezervari online imediat. Realizarea unui website al unui hotel durează 5-6 săptămâni sau 3 luni pentru un site cu video.

Provocările şi oportunităţile domeniului în România 
(moderatoare Carmina Niţescu, TurismMarket.com)
Claudiu Vrînceanu, Secretar de stat
Dragoş Anastasiu, Eurolines E loc sub soare pentru toţi, şti cum te bronzezi? Ceva senzaíonal! Dar dacă nu eşti online... la revedere! :-)))
Călin Ile, Federaţia Industriei Hoteliere din România
Lucian Boronea, Accent Travel & Events
Antonio Niţu, Aerotravel Lufthansa City Center
Remus Vişan, Paravion, bavul.com

Marketing Masterclass for Travel Agencies
(moderatoare Andrada Crânguş)
Mădălin Măncilă fetish de marketer = clientul fericit
Creativitate + servicii de calitate + client service + raport calitate-pret = clienti fericiti
Uita ceea ce vrei tu si ofera-i ce-si doreste el.
Oamenilor le place sa citeasca cuvântul discount şi voucher.
Elementul de noutate: clienţii aşteaptă elemenete de plus valoare adaugate produselor pe care le consumă frecvent.

Ciprian Caraba, Tripsta
Principiile de influenţă: reciprocitate, angajament, dovada sociala, autoritate, apreciere, raritate, urgenţa, încredere + constanţă, sprijinirea alegerii.

Anca Duşe, Eurolines, TUI Travel Center
un an, 25 de ţări, peste 120.000 km, un an haihui
1. Libertatea de a călători, de a trai dintr-o valiză.
2. Putine lucruri merita atenţia noastră
3. De multe ori nu avem un motiv serios sa ne amanam fericirea
4. Experienţa proprie poate fi mult diferita de ceeea ce citesti pe net sau vezi la TV.
5. Oamenii sunt in esenta si in marea lor majoritate, buni.
6. poti invata o limba straina la orice varsta
7. "Acasa" poate fi un termen abstract.
Concluzii
1. Calatoriile sunt profund personale.
2. Schimbarea nu e usoara pt ca inseamna asumarea de riscuri.
3. Ce regreti ca nu ai facut in viata? Nu-i aşa că regreţi că nu ai călătorit mai mult?

Maria Caciur, Omniconvert
Oferte relevante la fiecare vizita in functie de comenzi anterioare, de vremea din oraşul de reşedinţă.
Oferte cu timp rapid de expirare. Oferte la intenţia de a părăsi site-ul.

Dragoş Smeu, Mavericks
Suntem diferiţi dar avem interese comune.
Targetarea unor personaje rotunde, complexe.
Ex. concediu in Bali: persoane interesate de Bali, care au iphone 7, sau macbook, care lucreaza in zona Aurel Vlaicu (corporatisti), apreciaza Kudos Beach, Fratelli,(local flavours) etc.
Vinde o experienţă nu o vacanţă cu un preţ.

Silvia Dragsan, WebDigital
Affinity audience pt Google Ads.



Constanţa s-a întors cu 2 premii:
Premiul 3 pentru Constanţa City Walking Guide by Adi Siea

si tot premiul 3 la categoria Special Projects 
pentru portalul www.merglamare.ro tot by Adi Siea
Premianţii eTravel Conference


Este editia a V-a #etravelconf16 si a 2-a la care voi participa. Vedeti cum a fost la editia din 2015 (urbnstylemariata). Mie mi s-a părut un eveniment interesant, am cunoscut oameni noi ce lucreaza in domeniul turismului si am aflat informatii pretioase despre trendurile din acest domeniu.

Acesta este cel mai mare eveniment national de afaceri si promovare online dedicat industriei de turism din Romania, obiectivul conferintei fiind cel de a aduce in prim plan strategii de marketing si comert online pentru imbunatatirea vanzarilor si profitului cu un minim de costuri si eforturi.

Evenimentul vizeaza tendintele din turismul online precum marketingul online, search marketing, social media si reputatia online a brandurilor si ofera oportunitatea de a intalni experti din domeniu, de a analiza diferentele dintre advertising-ul traditional si cel online, de a decide mijloacele prin care pot fi targetati potentialii clienti si de a intelege cum poate fi folosita tehnologia motoarelor de cautare ca un instrument de marketing.

Sunt bucuroasa sa va anunt ca suntem nominalizati la 2 categorii la eTravel Awards



si suntem alaturi de alte proiecte frumoase constantene precum
Free Tour Constanta by Diana Slav, (stiti cand am fost cu ea la tur in zona veche a Constanţei
Constanta City Walking Guide si 
merglamare.ro. Mult succes tuturor!


DE CE SA PARTICIPI
Vei afla care e viitorul marketingului pe Internet in industria turismului, ce instrumente pot avea un impact cat mai mare si cum le poti folosi pentru a genera vanzari, dar si care sunt cele mai bune strategii de comunicare pentru cresterea ROI. In plus, vei observa si care este impactul comertului online asupra companiei si clientilor, dar si modul in care utilizatorul de internet achizitioneaza online produse de turism



PROGRAM
What’s new in the travel industry
Profesionisti din industria de turism vor dezbate cele mai actuale tendinte din domeniu, vor discuta despre oportunitatile si provocarile actuale.
What’s next in the travel industry
O sesiune de prezentari dedicate strategiilor de promovare, tacticilor de dezvoltare a afacerilor si comunicarii si marketingului online.
Master Class workshop for hotels/ travel agencies
Un workshop aplicat dedicat modalitatilor de promovare online folosind instrumentele marketing-ului digital precum Google sau Facebook. Workshop-ul este adresat unitatilor de cazare/ agentii de turism.
Gala eTravel Awards
In cadrul galei eTravel Awards vor fi anuntate proiectele castigatoare si Cel mai popular blogger de travel din Romania.

Vorbitori:



Inscrie-te la eveniment! Mai multe informatii pe site, facebook.
Related:

Trimiteți un comentariu